Tylko ciebie mam - Zbigniew Stawecki


Alicja Majewska
Tylko ciebie mam

Zbigniew Stawecki


Świat był mi domem
Pod każdym obcym niebem byłam u siebie
Dzień czasu promem
Odpływał pusty, wracał znów

Ktoś był przed tobą
W pamięci nie pozostał dłużej niż chwilę
Czas przeszedł obok
Niczego mi nie szkoda już, niczego żal

Tylko ciebie, tylko ciebie mam
W śnie wołany, wciąż taki sam
Ile dni, ile lat - nikt nie wie
A ja szłam, ciągle szłam do ciebie
Tylko ciebie nie odbiorą mi
Kochaj mnie, dobry bądź choć ty

Nikt serca nie dał
Nikt nie próbował zmienić mojego życia
Kto o mnie wiedział
Gdy nie wiedziałeś nawet ty

Szłam swoją drogą
Szukałam śladów twoich, których nie znałam
Szłam do nikogo
Do tego, co się pragnie mieć i co się śni

Tylko ciebie, tylko ciebie mam
Z własnym losem wciąż o ciebie gram
Ile dni, ile lat - nikt nie wie
A ja szłam, ciągle szłam do ciebie
Tylko ciebie nie odbiorą mi
Kochaj mnie, dobry bądź choć ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz