Zakładnik - Jacek Cygan


Ryszard Rynkowski
Zakładnik

Jacek Cygan


Jestem twoim zakładnikiem
Za najmniejszą z moich nut
Gdyby kiedyś cię zdradziły
Przekręć w sercu klucz
Jestem twoim zakładnikiem
Za każdego słowa sens
Gdyby kiedyś cię zdradziły
Możesz więzić mnie

Możesz w wieży swoich ramion
W nieskończoność trzymać mnie
I wydzielać skromnie czułość
Jak mrożony chleb
Ograniczyć mi widzenia
Przez pancernej szyby chłód
Możesz wtrącić mnie do cienia
Gdybym zawiódł cię w którymś z moich słów

Gdyby to, co we mnie jest
Już przestało prawdą być
Gdybym błazna kostium wdział
Odrzuć mnie
Gdybym goniąc złoty blask
Chciał sprzedawać ludziom fałsz
I pokorę za nic miał
Odrzuć mnie
Gdybym przestał sobą być
I odkochał w życiu się
Lub cynika przybrał twarz
Odrzuć mnie
Gdybym z drogi swojej zszedł
I przyjaciół wyparł się
Okłamywał siebie sam
Odrzuć mnie

Jestem twoim zakładnikiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz