Kilka takich sobie nut - Andrzej Mogielnicki


Krystyna Prońko
Kilka takich sobie nut

Andrzej Mogielnicki 
👉👉👉


Kilka takich sobie nut
Aby śpiewało mi
Radość, jakiej dawno już
Nie było w sercu mym
Kilka nut, prostych nut
Co spod palców twych
Jak rój złotych pszczół
Nagle tu do mnie przyleciało
Tu w mój świat, świat, gdzie
W pustym pokoju spał
Ten sam wciąż strach
Tu, gdzie czas, zły czas
Niezmiennie w miejscu stał
Ten sam od lat

Kilka takich sobie słów
Już nie pamiętam ich
Przegoniło morze chmur
Ze wszystkich moich dni
Kilka słów, zwykłych słów
Co jednak brzmią jakoś tak
Że dość czasem dwóch
Aby już cały poweselał świat
Mój świat, świat, gdzie
Za pustym rokiem biegł
Znów rok jak wiek
Świat, gdzie wciąż mnie strzegł
Zielonooki lęk
Noc w noc, dzień w dzień

Władysław "Adzik" Sendecki (komp.) 👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz