Nie mów jestem sam - Marek Gaszyński


Alicja Majewska
Nie mów jestem sam

Marek Gaszyński  👉👉👉


Nie mów: "Nie mam nic"
Mamy przecież radość w oczach
Nie mów: "Nie mam nic"
Mamy przecież słońce złote
Nie mów: "Nie mam nic"
Mamy tyle gwiazd na niebie
Mamy siebie i już

Nie mów: "Nie chcę nic"
Chcemy przecież tyle przeżyć
Nie mów: "Nie chcę nic"
Chcemy wszystkim ludziom wierzyć
Nie mów: "Nie chcę nic"
Otwórz oczy, spójrz dokoła
Cały świat woła nas

Ucieka czas
Czy starczy tyle życia
Żeby wszystko poznać
Ucieka czas
Czy starczy światła w oczach
Żeby wszystko dojrzeć
Ucieka czas
Czy starczy jeszcze siły
Żeby wszędzie dotrzeć
Ucieka czas
Czy starczy jeszcze chęci
Żeby żyć

Nie mów: "Jest mi źle"
Kiedy wiosna z nieba spada
Nie mów: "Jest mi źle"
Kiedy wiatr w gałęziach gada
Nie mów: "Jest mi źle"
Gdy ci myśli mąci wino
Kiedy miłość jest tuż

Nie mów: "Jestem sam"
Słuchaj, jaka gra muzyka
Nie mów: "Jestem sam"
Drzwi przede mną nie zamykaj
Nie mów: "Jestem sam"
Otwórz oczy, spójrz dokoła
Cały świat woła nas
Ucieka czas...

Nie mów: "Jestem sam"
Słuchaj, jaka gra muzyka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz