Mój dom gdzieś daleko - Janusz Kondratowicz


Czerwono-Czarni
Toni Keczer
Mój dom gdzieś daleko

Janusz Kondratowicz


Mój dom gdzieś daleko
Wśród zielonych wzgórz
Gdzie czas płynie rzeką
I nie wraca już
Mój świat gdzieś daleko stąd
Wśród splątanych dróg
Gdzie znam każdy kamień
Gdzie przekwita głóg

I wrócę tam kiedyś
Wspomnieniem sprzed lat
Odnajdę w pamięci
Mój dom, mój świat
Wśród ciszy pól znów zaśpiewa las
I wrócę tam, gdzie mej młodości czas

Mój dom gdzieś daleko
Wśród szczęśliwych dni
Gdzie wiatr niesie echo
Zapomnianych chwil
Mój dom gdzieś daleko
Gdzieś daleko stąd
Gdzie chmur białe ptaki
Z czterech świata stron, hej

I wrócę tam kiedyś...

Mój dom gdzieś daleko
Wśród splątanych dróg
Mój dom gdzieś daleko
Gdzie przekwita głóg
Mój dom gdzieś daleko
Gdzieś daleko stąd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz