Jak uwierzyć - Andrzej Sobczak


Anna Jurksztowicz
I Bolter - Jak uwierzyć

Andrzej Sobczak


W dłoni masz już ostatni grosz
Szarą twarz i zmęczony wzrok
Ale życiu wybiec chcesz na przeciw

Śmiejesz się, chociaż w oczach łzy
Mówisz mi, że to wszystko nic
Że po burzy zawsze słońce świeci

Jak, powiedz mi, jak uwierzyć w to
Jak, powiedz mi, jak przetrwać zło
Jak, powiedz mi, jak uwierzyć w to
Że to właśnie ma być nasz los
Wspaniały los

Uczysz mnie, jak się cieszyć mam
Z każdej łzy i z każdego dnia
Z życia, które nie chce nam się zmieniać

Nawet, gdy w oczy wieje wiatr
Mówisz, że kochać warto świat
I zamykasz w sobie złe wspomnienia

Jak, powiedz mi, jak uwierzyć w to...

1 komentarz:

  1. Anonimowy9/18/2024

    2/3 Jolki już po drugiej stronie.
    RIP Felicjan

    https://youtu.be/NpZHBMjyzN0

    OdpowiedzUsuń