Między nami cisza trwa - Andrzej Sobczak


Bolter
Między nami cisza trwa

Andrzej Sobczak


Kolejny dzień z kalendarza spadł
Podobny do innych dni
Niepotrzebny tak
Jak jesienny wiatr
Który sobie z losu drwi

Za oknem noc z twarzą pełną łez
Bezdomna jak moje sny
Który to już zmierzch
Który to już deszcz
Oprócz ciebie nie wie nikt

Gdzie ty, gdzie ja?
Między nami cisza trwa
Gdzie ty, gdzie ja?
Czas zaciera wspomnień ślad

Tak wiele nam obiecywał los
I w końcu wziął to co dał
Jakby rozbił ktoś marzeń kruche szkło
A zostawił tylko żal
Zapomnieć chcę i nie umiem już
Przemykam się z dnia na dzień
I powracam znów do tych kilku słów
Zagubionych gdzieś we mgle

Gdzie ty, gdzie ja?...

Kolejny dzień z kalendarza spadł...

Gdzie ty, gdzie ja?...

Obraz: Montserrat Gudiol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz