Zapominam cię - Wojciech Młynarski

Zapominam cię
(z rep. Bronisławy Baranowskiej)

Wojciech Młynarski

Zapominam cię co dzień
Twój wzrok skrył cień
Nie widzę twarzy twej
W nieotwartym liście
I w skrzypnięciu drzwi
Jest ciebie coraz mniej

Czas jak woda mnie kołysze
Coraz ciszej brzmi twój głos

Zapominam cię co dnia
Ty wiesz, to trwa
Najwyżej miesiąc, dwa
Potem żaden szmer u drzwi
Nie wspomni mi, że były dni
Gdy ja zapominałam cię

Zapominam cię już rok
Cień skrył twój wzrok
Nie widzę twarzy twej
W nieotwartym liście
I w skrzypnięciu drzwi
Jest ciebie coraz mniej

Czas jak woda mnie kołysze
Słyszę, słyszę wciąż twój głos

Zapominam cię co dnia
Do cna, do dna
I tak to, tak to trwa
Każdy mały szmer u drzwi
Przez tyle dni, to ty
A ja wciąż zapominam cię

5 komentarzy:

  1. To jest wersja tekstu piosenki,ktora napisal w 1967 roku.Mial 26 lat.
    Zupelnie zmienil druga czesc tekstu tej samej piosenki w 2014 roku.
    ("Polska milosc",liryczne wiersze opublikowane w 2019 roku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o przesłanie. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. ZAPOMINAM CIE

      Zapominam cię co dzień,
      twój wzrok skryl cień,
      nie widzę twarzy twej,
      w nieotwartym liście i
      skrzypnieciu drzwi
      jest ciebie coraz mniej.

      Czas jak woda mnie kołysze,
      coraz ciszej brzmi twój głos...

      Zapominam cię co dnia,
      ty wiesz,to trwa
      najwyżej miesiąc,dwa,
      wkrótce żaden szmer u drzwi
      nie wspomni mi,
      że były dni gdy ja
      zapominalam cię......

      CODA: Zapominam cię od lat,
      przez wspomnień świat
      wędruje pamięć ma.
      i wciąż byle szmer u drzwi,
      w zmierzch smutny,zły,
      to ty,to ty...a ja
      wciąż zapominam cię........

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję!!!

      Usuń
    4. You're welcome!

      Usuń