Pokochaj mnie - Emanuel Schlechter


Marta Eggerth, Jan Kiepura - Ich liebe Dich
Stefan Witas - Pokochaj mnie

Emanuel Schlechter

Nie mogę pojąć, pomóż mi
I powiedz, w czem twój urok tkwi
W twoich oczach, w twoich ustach
Bo nie wiem nic

I myślę nocą, myślę dniem
Czy nie są złudą, nie są snem
Twoje oczy, twoje usta
I uśmiech lic

Coś się ze mną stało
Jestem inny, niż zawsze
Jedno wiem
Że los cię zesłał najłaskawszy

Pokochaj mnie, pokochaj mnie
W twe ręce mój los składam i życie me
Bo, co tutaj kryć, nie mogę bez ciebie żyć
Odkąd ciebie znam

Przykułaś mnie, związałaś mnie
Na całe życie tak rozkochałaś mnie
Że nikt naszych dróg
Rozdzielić nie będzie mógł

Przed nami tyle lat i dni
I nocy złotych i gwiazd
I ja i ty i nikt i nikt oprócz nas

Pokochaj mnie, jak ciebie ja
Bo jeśli los połączył pewnego dnia
I ciebie i mnie
To znaczy, że los tak chce

Czar Cyganerii - 1937

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz