Z tobą jedynie tańczyć chcę


Marta Mirska
Z tobą jedynie tańczyć chcę


Bogusław Choiński

Te jedwabne kwiaty
Czarno-złote kwiaty
Przywołują cię
Prędko czas ucieka
Na co miły czekasz
Weź do tańca mnie

Liść białą perłę rosy snuje
Ja na ciebie czekam, drżąc
Razem z nami zawiruje
Ta upalna noc

I chociaż wiem, że tańczysz źle
Ja tylko z tobą tańczyć chcę
Chcę, byś mnie mocno objął w pół
I serca bicie czuł

Patrz, na mej sukni kwiaty lśnią
Jak złote gwiazdy nocy drżą
I szybki taniec miesza je
Gdy patrzę w oczy twe

Słuchaj, w sercu moim śpiewa
Zakochany, barwny ptak
Moje serce kwitnie niby
Czarno-złoty sukni kwiat

Więc, chociaż wiem, że tańczysz źle
Ja tylko z tobą tańczyć chcę
Chcę, byś mnie mocno objął w pół
I serca bicie czuł

Będą sobie o tym
Opowiadać złote, lśniące kwiaty te
Jakżeś dłoń mi ściskał
W oczy patrząc z bliska
I całował mnie

Obrazy: Bill Brauer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz