Tak mi weszłaś w krew - Jerzy Jurandot

Mieczysław Fogg
Tak mi weszłaś w krew

Jerzy Jurandot

Grajcie skrzypki o kochaniu
O serdecznem miłowaniu
Serce moje dziś wtóruje wam

Grajcie sercu skrzypki śpiewne
Jeszcze smętniej, jeszcze rzewniej
Tęskne noce, tęskne dni mam

To żal na me serce padł
To żal spokój sercu skradł

Grajcie skrzypki o dziewczynie
O miłości, co nie minie
O miłości wielkiej jak świat

Tak mi weszłaś w krew
Dziewczyno czarnooka
Tak mi weszłaś w krew
Jak stary, mocny tokaj

Nad mych skrzypek śpiew
Śpiewniejszy mi twój głos
Bo tak mi weszłaś w krew
Na zły i dobry los

Nic, że gniew twe czoło mroczy
Nic, że gniewne są twe oczy

Nawet i twój gniew
Za serce chwyta mnie
Bo tak mi weszłaś w krew
Tak bardzo kocham cię...

Piosenka z filmu "Pan redaktor szaleje" - 1937

Obrazy: Charles Roka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz