Lucia - Jerzy Kleyny


Mieczysław Wojnicki - Lucia - Tino Rossi - Santa Lucia

Jerzy Kleyny

Taka jesteś dla mnie naj, naj, naj
Na świecie drugiej takiej brak
Kiedy siądziesz obok - w to mi graj
A kiedy wstajesz - smutno tak

Czy dmie jesienny wiatr
Czy wiosna budzi świat
Czy latem pada deszcz
I zimą, zimą też

Taka jesteś dla mnie naj, naj, naj
Że tylko ciebie widzieć chcę
Bo na ciebie patrzeć - w to mi graj
Na inną zerkać - nie, nie, nie

Czy w oczach uśmiech masz
Czy nosisz żółty płaszcz
Czy bardzo śpieszysz się
A choćby nie wiem gdzie

Taka jesteś dla mnie naj, naj, naj
Że zawsze z tobą chciałbym być
Iść na spacer z tobą - w to mi graj
Samemu - nuda, co tu kryć

Taka jesteś dla mnie naj, naj, naj
Bez ciebie brzydki każdy dzień
Z tobą słońce chodzi - w to mi graj
A gdy odchodzisz wraca cień

Taka jesteś dla mnie naj, naj, naj
Ty doskonale o tym wiesz
Gdy całuję ciebie - w to mi graj
A tobie? Tobie chyba też

Obraz: Romel de la Torre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz