Już nie trzeba mi - Stanisława Celińska


Stanisława Celińska
Już nie trzeba mi

Mijają noce, dnie
Życie mknie obok nas.
Tak rzadko możesz rzec
Czasie stój, chwilo trwaj

W problemach życia gubisz się
I czasem nie wiesz, czy żyć chcesz
Żal tego, co przeszło już
Dlatego teraz proszę cię
Myśl o tym, że masz tylko mnie
A ja, że tylko ciebie mam

Już nie trzeba mi
Wielkich słów pośród nocy
Zatrzymałam czas
Żeby znów z tobą być
Jutro znikniesz gdzieś
Życie dalej się potoczy
Choć tych kilka chwil
Podarował nam los

Być może przyjdzie dzień
Zejdą się drogi dwie
To będzie ten nasz czas
Życie zmieni swój bieg

Czy uda nam się, czy też nie
Nie od nas to zależy, wiem
To los, tylko los rządzi, więc
Zamykam oczy, kryję łzy
Ty pochylony szepczesz mi
To, przez co serce moje drży...

Muzyka: Maciej Muraszko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz