Najbardziej leniwa dziewczyna... - Wojciech Młynarski


Marlene Dietrich - The Laziest Girl In Town
Najbardziej leniwa dziewczyna w mieście
Z rep. Krystyny Jandy

Wojciech Młynarski

Z dziewczyn w tym mieście,
co tu ukrywać,
ja jestem naj -
najbardziej leniwa.
Przysięgłabym -
naprawdę dobra jestem w tym.

Nadziani faceci
mkną gdy palcem kiwam
lecz cóż?
Zbyt jestem leniwa,
więc sama śpię,
kiwać niczym nie chce mi się.

Są dziewczyny jak piranie,
mówią mi: postępuj jak my.
Patrzę na nie jak przygodny widz
i nic...

Nie to, że nie chcę,
lub się ukrywam,
ja jestem po prostu leniwa.
Przysięgłabym -
naprawdę dobra jestem w tym.

Nigdy nic nie martwi mnie,
żyjąc bez pośpiechu chcę
aby dotyk męskich ust
miał leniwy luz.

Bo pocałunki takie są
najsłodsze, lecz faceci chcą
więcej wciąż i przyznam, że
chęć ta nudzi mnie...

Bo nie to, że nie chcę
albo nie umiem,
przyczyna jest
prościutka w sumie:
Z dziewczyn w mieście naj -
najbardziej leniwa jestem ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz