Tylko ty - Andrzej Włast


Wiesław Gołas - Tylko ty


Andrzej Włast

Piękna markizo dziś na twoją cześć
Wydałbym świetny bal
Daruj, że hołdów swych nie śpieszę nieść
Do pałacowych sal

Prawią słodkie dusery śród panien i dam
Cavalieri, a może król sam
Więc, że nie będzie tam mnie, to nie dziw się
Bo ja, ja kocham cię

Tylko ty, tylko jedna ty
I prócz ciebie nikt na świecie
Jedno wiem, tyś marzeniem mem
Tyś mą jawą i moim snem

Daj mi ust swych kraj, całą siebie daj
Park zachowa to w sekrecie
Tylko ty, tylko jedna ty
Pojmiesz radość mą i łzy

Wyszłaś z pałacu, tam sam Amor bóg
Kochankom wydał bal
Ukryj mnie, gdy padnę do twoich nóg
Śród krynoliny fal

Słowik Valse pastorale śpiewa śród kwietnych drzew
O kochaniu i szczęściu to śpiew
Przyjdź, czeka cię z bajką o nimfach staw
I łoże z gładkich traw

Tylko ty...

Ilustracja: Georges Barbier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz