Modlitwa o pokój - Stanisława Celińska


Stanisława Celińska
Modlitwa o pokój


Panie mój wszystko mam
Niczego nie brak mi
Dałeś talent i moc
Spełniłeś moje sny

Proszę pozwól zachować to co mam
Niech złe moce już nie zagrożą nam
Chcemy bezpiecznie doczekać późnych lat
Ześlij proszę pokój na cały świat

Naród poraniony
Wśród wojennych zamieci
Za wolność ginęli dorośli
Za wolność ginęły dzieci
Teraz pokojem
Cieszę się dni tyle
Chciałabym mój Boże
Żyć jak dotąd żyję

Proszę pozwól zachować to co mam...

Panie wiem jak trudno
Wciąż walczyć ze złem
Ono ludzi zwodzi
Często wierzą w nie
Chętnie pomożemy
Bo świat to nasz dom
Serca z Twoim złączymy
I pokonamy zło

Chcemy bezpiecznie doczekać późnych lat
Ześlij proszę pokój na cały świat

Pokój gołębiem na ramieniu siada
Nie zna co nieszczęście, wojna i zagłada
Mocno go przytrzymaj, nie pozwól odlecieć
Niech z nami zostanie przez tysiąclecia

Obraz: Christian Schloe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz