Jestem niewyspany - Andrzej Brzeski


Jestem niewyspany

Andrzej Brzeski


Nowy rok to dzień na straty
Chociaż to nie jego wina
Szukam wtedy w starych gratach
Przytulanek mego syna
Jest tam miś imieniem Emil
I jeż z miękkiego futra
Biorę koc i już mnie nie ma
Aż do jutra

Bo jestem niewyspany, niewyspany
Pół roku bym ja spał i spał
Winienem mieć ambitne, mądre plany
Jak zbudzę się, to będę miał
Bo jestem niewyspany, niewyspany
W Disneya bym się schował świat
Słoneczny, kolorowy, puszysty i pluszowy
Tam byłoby mi dobrze tak

Nowy rok to dzień stracony
Sami dobrze o tym wiecie
Na fotelu drzemie żona
Pod fotelem drzemie dziecię
Jeśli znalazłbym buldoga
To go przyjmę na kanapę
Niech mi buldog mrucząc błogo
W ucho chrapie

Bo jestem niewyspany….

Nowy rok to krótka pauza
Mała przerwa w życiorysie
Do poduszki jakiś Balzac
A wokoło słodka cisza
Tylko radio niby świerszczyk
Cicho szemrze mi nad głową
Dopuszczone do tej drzemki
Warunkowo

Bo jestem niewyspany….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz