Trzeba lubić to co jest - Andrzej Sobczak


Wojciech Korda 👉👉👉
Trzeba lubić to co jest

Andrzej Sobczak


Mam we krwi tę muzykę, ten rytm
A tu co - tego nie zna już nikt?
Zwyczajnie - moja strata, przeszły lata
Widocznie świat się postarzał, nie ja
Choć jestem dinozaurem
Lecz mi w duszy wciąż gra

Nie ten czas - wciąż powtarza mi ktoś
A ja wiem, że przewrotny jest los
I chociaż moja strata, przeszły lata
To przecież świat się postarzał, nie ja
Ja jestem dinozaurem
Lecz mi w duszy wciąż gra

Szkoda łez, trzeba lubić to co jest
Lecz pamiętać, to rzecz święta
Szkoda łez, trzeba lubić to, co jest
Choć nie wszystko ma dziś sens

Mówią mi, że mam raczej zły gust
Że mój styl dziś nie przyjmie się już
Spróbuję - moja strata - nie te lata
Być może świat się postarzał, nie ja
Bo jestem dinozaurem
Lecz mi w duszy wciąż gra

Szkoda łez...

Kiedyś sam będziesz musiał, jak ja
Spytać się, jak przeżyłeś swój czas
Czy tylko twoja strata? Nie te lata?
Czy może świat się postarzał, nie ty
Ty jesteś dinozaurem, nie zmieniłeś się nic

Szkoda łez...

Mam we krwi tę muzykę...

Dariusz Kozakiewicz (gitara)  👉👉👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz