Gdy masz mi coś do powiedzenia - Wojciech Młynarski

Zofia i Zbigniew Framerowie
Gdy masz mi coś do powiedzenia

Wojciech Młynarski

Gdy masz mi coś do powiedzenia
I szukasz wielkich słów
Pamiętaj - taniec wszystko zmienia
W tańcu mi to mów

Muzyczka cię zagłuszy trochę
Lecz nie bądź o to zły
Gdy chcesz powiedzieć, że mnie kochasz
W tańcu mów to mi

Bo choć tych słów
Na serio nie bierze nikt
Ty mów, mów je do mnie
A nuż uwierzę ci, kochany

Gdy masz…

Mówili chłopcy razy tyle
Że chcą pokochać mnie
W tańcu wierzyłam im przez chwilę
W życiu, w życiu nie

Lecz kiedy świat się rozkołysze
Tych słów ci właśnie brak
Choć w życiu ich nie pragnę słyszeć
W tańcu? W tańcu tak!

Bo choć tych słów
Na serio nie bierze nikt
Ty mów, mów je do mnie
A nuż uwierzę ci, kochana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz