L'Hymne à l'amour - Hymn do miłości


Edith Piaf - L'Hymne à l'amour
Beata Rybotycka - Hymn do miłości

Bronisław Maj

Nocą mnie obudził płacz
Czyjś samotny, cichy płacz
Kto tak płakał, czy to ja
Miałam sen, czarny jak śmierć
Że ty już nie kochasz mnie
Błagam, powiedz, że to sen

Nie daj mi utonąć w pustce złej
Niemiłością nigdy nie karz mnie
Przecież po to, byś mnie kochał
Tylko po to jest ten świat

Coraz głośniej woła krew
Dotknij mnie, obejmij mnie
Niech się stanie, co ma być
Proś mnie o co tylko chcesz
Zrobię wszystko, przecież wiesz
Nawet więcej niż byś chciał

Nie daj mi utonąć w czarnym śnie
Niemiłością nie zabijaj mnie
Przecież po to byś mnie kochał
Tylko po to jest ten świat

Noc i dzień byś w nich odnalazł mnie
Światła cud bym mogła widzieć cię
Po to jestem, po to jesteś
Dla nas stworzył Bóg ten świat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz