Pamiętam wczoraj - Bogdan Olewicz

Zdzisława Sośnicka
Pamiętam wczoraj


Bogdan Olewicz

Ach,  pamiętam tamtą noc sprzed lat
Gdy inaczej bawił nas ten świat
Tamtej mody szyk, inny styl, inny rytm
No i ja, i ty
O, ja pamiętam tamtą noc

Na parkiecie wciąż był straszny tłok
I ku sobie pchano nas, o tak
Saksofonu dźwięk objął mnie
Czy ty wiesz, że nie tańczysz źle
O, ja pamiętam tamtą noc

Wybiła północ, światła zgasły w krąg
Wystrzelił szampan i starsza byłam o rok
A na parkietu krąg spadł konfetti złoty deszcz
Pamiętam dobrze
Tak bardzo chciałam, byś zauważył mnie

Ach, pamiętam jak tyś dłoń mą wziął
I do ust przycisnął, a ja w pąs
Tych twoich oczu blask, taniec gwiazd, zaklęć czar
Razem ty i ja
Ach, pamiętam tamtą noc

Promień słońca wpadł do sali
Krzesła już na stołach stały
I wszyscy poszli gdzieś, nie wiem gdzie
W biały dzień całowałeś mnie
Ach, pamiętam tamtą noc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz