Ja się nie przejmuję byle czym - Wojciech Młynarski

Zdzisława Sośnicka
Ja się nie przejmuję byle czym


Wojciech Młynarski

Ja się nie przejmuję byle czym
Gwiżdżę sobie na marny los
Zwykłym troskom i kłopotom swym
Śmieję się prosto w nos
Mnie nie załamie byle chwila zła
Pal ją sześć, co mi tam
Oszczędzam nerwy jak i gdzie się da
Jeszcze się kiedyś mogą przydać
Choć się życie nieźle stara, bym
Cierpliwości uczuła kres
Ja się nie przejmuję byle czym
Biorę świat jaki jest

Ja się nie przejmuję byle czym
Gwiżdżę sobie na marny los
Zwykłym troskom i kłopotom swym
Śmieję się prosto w nos
No, a już zwłaszcza taki ktoś jak ty
Śmieszy mnie, śmieszy mnie
Chociaż próbujesz już od tylu dni
Mnie nie tak łatwo zdenerwować

Ja się nie przejmuję byle czym
Szkoda czasu i szkoda łez
Świat istnieje dla mnie po to, bym
Brała go tak, jak jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz