Dzień bez ciebie - Henryk Rostworowski


Halina Kunicka
Dzień bez ciebie

Henryk Rostworowski

Dzień to klosz z błękitu
Noc - dach z aksamitu
Świat - ogród widziany z bliska
Wszystko to ozdobą
Gdy jestem z tobą
Gdy ciebie nie ma, czar pryska

I dzień bez ciebie mi się dłuży
Jak topoli szary cień
Dzień bez ciebie mi nie służy
Bo to nie jest dzień

Nawet kiedy się roziskrza
Traci urok swój i moc
Bo bez ciebie noc najczystsza
To nie żadna noc

Tyś mą nocą, moim dniem
Ja twym cieniem, twoim tłem
Tyś uśmiechem, ja  twym echem
Czy się godzisz z tym

Cały świat mi w mig maleje
Więdnie, zsycha się jak kwiat
Bo bez ciebie światem nie jest
Najwspanialszy świat

Może o tym nie wiesz
Że o krok od ciebie
Samotność ma się zaczyna
Nie chcę samotności
Choć może prościej
Byłoby żyć bez miłości

I dzień bez ciebie mi się dłuży...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz