A jednak wrócił

Magda Umer - A jednak wrócił
Lynn Anderson - Rose Garden

Maciej Szary

A jednak wrócił
Choć obiecywał, że mnie rzuci zimą
A jednak wrócił
Gdy tylko śnieg za ladą słońca zginął

Chyba wiatr go przywiał
Aby cicho szepnął mi
Przyszła wiosna, z nią marzenia
W mych marzeniach moja miłość
Moja miłość to ty
Bo przecież wiosną moja miłość to ty

Że powrócił to jeszcze za mało
Wszystkim drzewom zazielenił sny
I ścieżki wydeptał w moim ogrodzie
Ale cicho to robił jak złodziej
Wypatrując, czy kwiaty już rosną
Bo przecież z nimi przychodzi wiosna

Bo on właśnie zostawia mnie samą
Aby wracać tak niespodzianie
Abym mogła się cieszyć nad ranem
Że jednak wrócił

I chociaż rzuci
Powrócić zawsze musi z końcem zimy
I musi wrócić
Gdy tylko śnieg za ladą słońca zginie

A jednak wrócił
Choć bardzo starał się pokochać inną

Że powrócił to jeszcze za mało...

I jednak wrócił
Gdy tylko śnieg za ladą słońca zginął
I właśnie wrócił
Gdy tylko śnieg za ladą słońca zginął
I musiał wrócić
Gdy tylko śnieg za ladą słońca zginął

Obraz: Steve Hanks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz