A kiedy mi się znudzi - Andrzej Sikorowski

Pod Budą - A kiedy mi się znudzi
https://drive.google.com/open?id=0B8dAm5T66ZQqd0tqbWVLUXUzUkE
Andrzej Sikorowski

A kiedy mi się znudzi
Uniosę się wysoko
Popatrzę w dół na ludzi
Rozparty na obłoku

Rozejrzę się po świecie
Co cztery strony ma
I kopę lat na grzbiecie
I oceany dwa

Istnienia sens odgadnę
I sprawdzę wreszcie sam
Kto winien jest naprawdę
Czy święty czy też drań

Wyjaśnię wszystkie tajemnice
I będę drwił z uczonych głów
Wszystko wymierzę wszystko zliczę
I drogi zbadam mlecznych dróg

Wieczorem miasto pooglądam
Po którym zszedłem ulic szmat
I zajrzę do twojego okna
Czy kogoś już przy sobie masz

A potem nagle wrócę
Jak gdyby nigdy nic
Niebiańskie szaty zrzucę
I wejdę w szary świt

I pewnie będą pytać
Czy dobrze mi czy źle
I co tam w górze słychać
I wtedy powiem że…
…Kiedy mi się znudzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz