Gdybyś pracował - Agnieszka Osiecka


Adriano Celentano
Chi non lavora non fa l'amore

Gdybyś pracował (z rep. H. Kunickiej)

Agnieszka Osiecka

Gdybyś miał pracę, gdybyś miał pracę
I dobrą płacę i dobrą płacę
To bym cię chciała, to bym cię chciała
Za męża mieć 

Gdy listonoszem dzielnym byś był
Lub kolejarzem w czerwonej czapce
Lub kosił żyto na polu swym
Albo byś robił dla dzieci latawce


To wtedy - ho ho ho
Nie byle kto, bo
To ja bym była twoją
I rano, i wieczór, i w noc

Gdybyś miał pracę, gdybyś miał pracę
Piekłabym placek, piekłabym placek
Tylko dla ciebie - pachnie jak w niebie
Ale w to nie wierz, ale w to nie wierz

Koszule twoje prałabym wciąż
I śmiałabym się w oczy sąsiadce
Patrz, oto z pracy wraca mój mąż
Ma w każdej ręce po wielkiej paczce

Mój mąż to - ho ho ho
Nie byle kto, bo
Choć zima taka zła
Pracę ma, pracę ma

Nie śpiewa tra ta ta
Pracę ma, pracę ma
Nie płynie aż do dna
Wszystko gra, wszystko gra

Ma przyjaciół wielkie grono
Ja ja jestem jego żoną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz