Nie zostało ci już po mnie prawie nic - Andrzej Poniedzielski


Elżbieta Adamiak
Nie zostało ci już po mnie prawie nic

Andrzej Poniedzielski

Z tamtych paru wygranych w zielone dobrych lat
Z przemienionych w płomienne androny tamtych dni
Nie zostało ci już po mnie nic
Nie zostało po mnie prawie nic

Nocą, gdy śpisz, przymierzam te dni
Przed szarym lustrem stoję
Nie są złe, nie brudzą się
Niedrogie są - a już nie moje

Z tamtych kilku złowionych w mętliku dobrych lat
Ze służebnych i dobrowróżebnych tamtych dni
Nie zostało ci już po mnie nic
Nie zostało po mnie prawie nic

Nocą, gdy śpisz...

Może nawet i wiedział, co robi, stary świat
Nie wiem nawet, czy dzisiaj dobrze wie
Że nie zostało ci już po mnie nic
Nie zostało po mnie prawie nic
Nie zostało ci już po mnie nic
Nie zostało po mnie nic
Oprócz mnie

Obraz: Suzanne Beland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz