Ciężko nieść - rzucić żal - Andrzej Poniedzielski


Elżbieta Adamiak
Ciężko nieść - rzucić żal

Andrzej Poniedzielski

Zbieram życzenia - te z gór i świąt
I inne dowody, że jestem
Składam wspomnienia jak talię kart
Znaczonych dobrym gestem

Marzenia, zmyślenia, sny pod wiatr
Uśmiechy ludzi i losu
Zbieramy, składamy - może to cel
A może tylko sposób

Cały ten kosz, cały kram
To wszystko moje, to mam
Mój bagaż na moją dal
Ciężko nieść, rzucić żal
Cały ten kosz, cały kram
Nie oddam tego, bo mam
Przepraszam - muszę z tym przejść
Rzucić żal, choć ciężko nieść

Zbieram, wybieram szczęśliwe dni
Wczoraj liczyłam - mam siedem
Składam, układam wyśnione sny
Sny o nim, bo jest taki jeden

Marzenia, zmyślenia...

Biała konewka z wikliny
Rubin z napisem "Ruch"
Słoiczek prądu z Soliny
Rozkład odlotów much...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz