Kto mnie woła - Jerzy Kleyny


Elvis Presley - Fever - Halina Kunicka - Kto mnie woła

Jerzy Kleyny

Kto mnie woła cichym głosem
Kto tam staje na mej drodze
Kiedy sama sobie chodzę
No właśnie, znów nikogo dookoła
Kto mnie woła

Chociaż nie chcę, ale czasem odpowiadam
Idę - ale dokąd, w którą stronę świata iść

Tyle dróg przede mną
Tyle za mną dróg
Każda dobrą mi wydaje się
I na próżno gonię świateł koła
Kto mnie woła

Kto mnie woła? Przecież zaraz odpowiadam
Idę - ale dokąd, w którą stronę świata iść

Ja się zbliżam, głos ucieka
Między domy, w ulic kres
Już jest przy mnie
Już z daleka ktoś mnie woła
Kto to jest?

Kto mnie woła, gdy się budzę
Gdy się czeszę, gdy się nudzę
W nocy kto tam, kto w szarudze
No właśnie, znów nikogo dookoła
Kto mnie woła

Nie pomaga, że mu zaraz opowiadam
Idę - ale dokąd, w którą stronę świata iść

Kto mnie woła bezustannie
Stale słyszę to wołanie
Chcę czy nie chcę czekam na nie
No właśnie, znów nikogo dookoła
Kto mnie woła

Czy nie słyszysz, że ci zaraz odpowiadam
Idę - ale dokąd, w którą stronę świata iść

Kto mnie woła? Tak się cieszę
Słońcem woła, wiatrem, deszczem
Nikt mnie tak nie wołał jeszcze
No właśnie, znów nikogo dookoła
Kto mnie woła…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz