O czym milczę - Irena Solińska


Halina Kunicka
O czym milczę

Irena Solińska

Co kogo to...
Jakim prawem się śmieję lub płaczę?
Co kogo to...
Jak mój gest i spojrzenie tłumaczyć?
Co kogo to...
Na czyj adres westchnienia ślę?
Po co tylko dla zabawy
Tak się wtrącać w cudze sprawy?
A fe!

Co kogo to...
O czym myślę, gdy w czoło się pukam?
Co kogo to...
Jeśli nawet rozsądku tam szukam?
Co kogo to...
O czym milczę, gdy wstręt mam do słów?
Szczęściem człowiek nie wymyślił
Jak drugiemu zajrzeć w myśli
Ej, stop!

Co kogo to...
Że mnie złości mój żywot banalny?
Co kogo to...
Jeśli śnię czasem zbyt nierealnie?
Co kogo to...
Przecież wolno każdemu marzyć
Lecz nikomu nie pokażę
Gdzie jest szyfr do moich marzeń
O nie!

Co kogo to...
Że mam humor, choć grosza przy duszy?
Co kogo to...
Że sam czort mnie do zbytków dziś kusi?
Co kogo to...
Że cię zjadam oczyma jak złodziej
A gdy noc kontury zatrze
Stoję, w okna twoje patrzę

Co kogo to, co kogo to
Co kogo to obchodzi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz