Wiecej wciąż przed nami - Marek Dagnan


Homo Homini
Więcej wciąż przed nami niż za nami

Marek Dagnan

Tyle jeszcze nieba nad górami
Tyle jeszcze śpiewających rzek
Więcej wciąż przed nami niż za nami
Wszystko jeszcze może zdarzyć się

Więcej wciąż przed nami niż za nami
Tyle jeszcze w życiu czeka nas
Jeszcze dziś nie mogę ręczyć za nic
O nie, nie obiecuję nic
Choć na wiele mnie stać

Czekaj na mnie, jeśli masz ochotę
Tyle jeszcze przebyć muszę dróg
Zanim zgubi się za horyzontem
Życia cel jak znikający punkt

Więcej wciąż przed nami..

Nie wiem, może kiedyś tak się stanie
Może przyjdzie w końcu taki dzień
Kiedy obojętnie patrząc w ścianę
Powiem sobie - dobrze jest, jak jest
Powiem sobie - dobrze jest

Nie wiem, może kiedyś tak się stanie
Dzisiaj jeszcze cel przed sobą mam
Póki nieba błękit nad chmurami
Dopóki śpiewem rzek jasna wzywa mnie dal
Wzywa mnie dal…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz