Co teraz - Agnieszka Osiecka

Louis Treserras
Agnieszka Osiecka - Co teraz

Pocałuj mnie w usta na pożegnanie,
pocałuj mnie w usta,
nic to, że patrzą tamte panie,
ulica nie jest pusta.
Pocałuj mnie w usta na pożegnanie,
pocałuj mnie,
nic, że skończyło się kochanie,
Bóg wie, co teraz zacznie się.

Życzę ci bardzo złej dziewczyny,
życzę ci bardzo dziewczyny złej,
niech cię zabiera na imieniny
do czarnych kotów pełnych pcheł,
niech ci kupuje za małe buty,
i niech cię zdradza w noc i w dzień,
a gdybyś czasem był okrutny –
niech twoje książki wytnie w pień.

Pocałuj mnie w usta na powitanie,
pocałuj mnie w usta,
nic to, że patrzą tamte panie,
ulica nie jest pusta.
Pocałuj mnie w usta na powitanie,
pocałuj mnie,
nic, że skończyło się kochanie,
Bóg wie, co teraz zacznie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz