Szkoda tych róż - Agnieszka Osiecka


Halina Kunicka
Szkoda tych snów

Agnieszka Osiecka
Szkoda tych róż


Szkoda tych snów,
które się bez nas wyśniły,
biedny ten żar,
który się bez nas gdzieś tlił.
Szkoda tych gór,
które się bez nas bieliły,
szkoda, że ktoś,
że ze mną przed panem ktoś był.

To nic, że późno pana pokochałam,
bo mogło przecież jeszcze gorzej być,
to nic, że późno pana całowałam,
bo przecież mogłam pana tylko śnić.

Biedny ten dom,
który bez pana kochałam,
chłodny ten wiatr,
który nie dla nas gdzieś wiał.
Szkoda tych zórz,
które nie z panem witałam,
szkoda tych róż,
które kto inny mi dał.

To nic, że późno z panem zatańczyłam,
bo mogłam przecież bez uśmiechu żyć,
to nic, że późno panu uwierzyłam,
bo to się mogło przecież tylko tlić.
To nic, że późno pana pokochałam,
bo mogło przecież jeszcze gorzej być,
to nic, że późno pana całowałam,
bo mogłam się latami tylko śnić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz