Kupiłabym ci me kochanie - Alina Nowak

Bart Lindstrom

Anna German
Kupiłabym ci me kochanie

Alina Nowak

Tak chciałabym dać ci, kochanie
Kilka gwiazdek na pierwsze śniadanie
I rogal księżyca, a na wety
Tylko jak go tu ściągnąć niestety
Kupiłabym ci, me kochanie
Małe słońce, prywatne wydanie
By rozjaśnić twój każdy dzień życia
tylko powiedz gdzie jest do nabycia

Wszystko co piękne na ziemi i niebie
chciałabym miły mój zdobyć dla ciebie
Wszystko co piękne na ziemi i niebie
chciałabym miły mój zdobyć dla ciebie

Kupiłabym ci, me kochanie
Łut szczęścia w srebrnym celofanie
Ale nie wiem gdzie tu, w jakim SAM-ie
Luksusowy towar ten dostanę
Kupiłabym ci, me kochanie
Mleczną drogę na spacerowanie
Tylko trudno ją tu przenieść z nieba
To też z żalem wyrzec się jej trzeba

Wszystko co piękne na ziemi i niebie…

I tak widzisz, moje kochanie
Co z wszystkich mych życzeń zostanie
Zamiast gwiazdek z nieba i słońca
Tylko miłość wierna ma gorąca
Tylko miłość lecz czy to rzecz mała
Czy cenniejsza nad inne, bo trwała
Niezniszczalna … już na to pytanie
Chyba sam odpowiesz mi kochanie ?

Zamiast cudeniek na ziemi i niebie
Dałam ci serce me, dałam ci siebie
Zamiast cudeniek na ziemi i niebie
Dałam ci serce me, dałam ci siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz