Widzisz mnie piękniejszą niż jestem - Alina Nowak


Anna German
Widzisz mnie piękniejszą niż jestem

Alina Nowak


Widzisz mnie piękniejszą niż jestem
Widzisz mnie lepszą niż jestem
Więc dla ciebie taką się stanę
Jaką mnie chcesz widzieć, kochany
Jaką mnie przywołujesz
Z najodleglejszej dali
Bo dla ciebie i w tobie
Chciałabym miłość ocalić

Spojrzeniem zamieniasz mnie w kwiat
Kwiatem zakwitnę dla ciebie
Uśmiechem rozświetlasz mą twarz
Światłem zabłysnę dla ciebie
Pieszczotą mnie rzeźbisz
To rzeźbą zostanę
Słowami mnie śpiewasz
Więc pieśnią się stanę

A jeśli mnie kiedyś
Ptakiem zechcesz widzieć
Na skrzydłach się wzniosę
A gdyby je słońce gorąco stopiło
Kropla spadnie u twych stóp
Jak rosa.

Widzisz mnie piękniejszą niż jestem
Widzisz mnie lepszą niż jestem
Więc dla ciebie taką się stanę
Jaką mnie chcesz widzieć, kochany
Jaką mnie przywołujesz
Z najodleglejszej dali
Bo dla ciebie i w tobie
Chciałabym miłość ocalić

Obrazy: Nydia Lozano

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz