Czy ktoś ci powiedział - Andrzej Tylczyński


Krystyna Konarska
Czy ktoś ci powiedział


Andrzej Tylczyński

Czy ktoś ci powiedział, że czeka co dnia
Czy ktoś ci powiedział, że kocha jak ja
I że ty odmieniasz mu życie
I że ty przywracasz mu uśmiech
Że jak blask wśród nocy zabłysłeś
Rozjaśniłeś mu szary świat

Ja ci to powiem, choć nie powinnam
Ty mogłeś wyznać mi to
Lecz nie chcę milczeć, nim spadną liście
Niech nasza miłość już trwa, niech trwa

Czy ktoś ci powiedział, że czeka co dnia
Czy ktoś ci powiedział, że kocha jak ja
I że myśl przybliża mu ciebie
I że noc ośmiela do zwierzeń
I że czas niezmiennie ucieka
I że do nas śmieje się los

Ja ci to powiem, choć sam wiesz dobrze
Że miłość gaśnie jak dzień
Już nie chcę milczeć, nim spadną liście
Niech nasza miłość już trwa, niech trwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz