Za kluczem czapli - Agnieszka Osiecka


Seweryn Krajewski, Magda Umer
Za kluczem czapli

Agnieszka Osieka


Napisać do ciebie już dzisiaj nie zdążę,
dopiero gdy zbudzę się rano.
Dobranoc, mój książę, dobranoc, mój książę,
dobranoc, dobranoc...

Znów z niepokojem patrzysz w niebo,
szybuje wzrok za kluczem czapli,
powietrze ma przeciwny obrót,
na słojach chmur – tajemne znaki.
Wyczytam tam twój rychły powrót,
wyczytasz tam mój rychły powrót.

Zakochać się w tobie już dzisiaj nie zdążę,
dopiero gdy zbudzę się rano,
dobranoc, mój książę, dobranoc, mój książę,
dobranoc, dobranoc.

Znów z niepokojem patrzysz w niebo,
szybuje wzrok za kluczem czapli,
powietrze ma przeciwny obrót,
na słojach chmur – tajemne znaki.
Wyczytam tam twój rychły powrót,
wyczytasz tam mój rychły powrót.

Pożegnać się z tobą już dzisiaj nie zdążę,
dopiero gdy zbudzę się rano.
Dobranoc, mój książę, dobranoc, mój książę,
dobranoc, dobranoc,
dobranoc...

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    50 yr old Administrative Officer Danny Siney, hailing from Victoria enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Polo. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a C70. przydatne strony

    OdpowiedzUsuń