Kiedy zasypiasz - Agnieszka Osiecka


Kalina Jędrusik
Kiedy zasypiasz

Agnieszka Osiecka


Kiedy zasypiasz myślę o tobie,
Wszystko pamiętam słowo po słowie,
Nasze rozstania, nasze powroty,
Wielkie nadzieje, wielkie tęsknoty,
Moje czekanie – niedoczekanie,
Czy kto pomyślał, że tak się stanie.

Dzień dobry kochanie, dobranoc kochanie,
Piękna pogoda, nieprawdaż kochanie,
Palisz za dużo, musisz uważać,
Szalik zgubiłeś, no to się zdarza.
Jeden świt, drugi świt takie same,
Jeden zmierzch, drugi zmierzch mija bramę,
Nie przynosi nam nic, nie przynosi nam nic.
Dzień dobry kochanie, dobranoc kochanie.

Kiedy zasypiasz patrzę na ciebie,
Jesteś daleko, sam o tym nie wiesz,
Jak się zaczęło, kiedy odszedłeś,
Kto by pomyślał, że to tak wcześnie.
Moje czekanie – niedoczekanie,
Czy ty wiedziałeś, że tak się stanie.

Dzień dobry kochanie, dobranoc kochanie,
Wstawaj kochanie, bo czeka śniadanie,
Trochę dziś pada, wczoraj padało,
Znów się spóźniłeś, nic się nie stało.
Co to jest, jak to jest między nami,
Dzień za dniem płynie gdzieś za oknami,
Nie zostawia nam nic, nie zostawia nam nic.
Dzień dobry kochanie, dobranoc kochanie

Kiedy zasypiasz myślę o sobie,
Jak się obudzisz co ja ci powiem,
Kiedy to było, jak to się stało,
Że się to wszystko na nic nie zdało.
Moje czekanie – niedoczekanie,
Co ja ci powiem kiedy ty wstaniesz

Dzień dobry kochanie…

Co to jest, jak to jest między nami,
Dzień za dniem płynie gdzieś za oknami,
Nie zostawia nam nic, nie zostawia nam nic.
Dzień dobry kochanie, dobranoc kochanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz