Ptaki śpiewają kocham - Włodzimierz Patuszyński

Willem Haenraets

Czesław Niemen
Ptaki śpiewają kocham

Włodzimierz Patuszyński


To blef, zwykły blef
że brzmi ptaków śpiew
I love, ja lubliu, czy j'taime
to nie tak, to nie tak
każdy ptak dla mnie śpiewa
kocham, kocham, kocham

Więc gdy pierwszy ptak da z drzew
pieśnią znak
i gdy miłość mi znów zaśpiewa
jak wiem bez twych słów
powie znów ptak mój z drzewa
pokochasz, pokochasz, pokochasz

Więc dlaczego mi nic nie mówisz
nic nie mówisz nigdy mi
gdy ja czekam na znak tyle dni
ptaki mi do snu tak śpiewają
że serce aż drży
żal i szkoda że nie ty
 
Więc dlaczego mi nic
nie mówisz nic nie mówisz nigdy mi
gdy ja czekam na znak tyle dni
mało że do snu ptak mi śpiewa
że serce aż drży
żal i szkoda ze nie ty

Więc gdy pierwszy ptak
da z drzew pieśnią znak
i gdy miłość mi znów zaśpiewa
ja chcę twoich słów
to mi mów co ptak z drzewa
ja kocham ciebie, kocham
kocham, tak, kocham

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz