Za siódmą górą - Agnieszka Osiecka

Stefan Georgiev

Piotr Fronczewski
Krystyna Sienkiewicz - Za siódmą górą
"Apetyt na czereśnie"

Agnieszka Osiecka


Gdzieś tam za siódmą górą
Gdzieś za pochmurną chmurą
Na samym skraju siwoszarej mgły
Królewna mieszka smutna
Ma cztery złote futra
I dzień i noc i dzień i noc
O księciu z bajki śni
I dzień i noc i dzień i noc
O księciu z bajki śni
Tak mało go zna, mało zna
Nic mu nie obiecuje
Lecz już nie od dziś, nie od dziś
Tak ją ten pan intryguje

Gdzieś tam za siódmą górą
Gdzieś za pochmurną chmurą
Na samym skraju siwoszarej mgły
Tam mieszka książę z bajki
Ma cztery złote fajki
I dzień i noc, i dzień i noc
Wciąż o mnie, o mnie śni
I dzień i noc, i dzień i noc
Wciąż o mnie, o mnie śni
Tak mało go znam, mało znam
Nic mu nie obiecuję
Lecz już nie od dziś, nie od dziś
Tak mnie ten pan intryguje

Gdzieś tam za siódmą górą
Gdzieś za bezchmurną chmurą
Tam żyje tylko dla nas taki ktoś
Kto wszystkie róże świata
Pozrywa z końcem lata
I odda nam i odda nam
A wrogom rzuci kość

Muzyka: Bułat Okudżawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz