Deszcz w Cisnej - Bogdan Olewicz

Krystyna Prońko
Deszcz w Cisnej

Bogdan Olewicz


Spośród wielu bzdur
Które niosą stada chmur
Ja lubię deszcz, deszcz w Cisnej
W wielkim mieście nie wie nikt
Ile czasu może mżyć
Taki deszcz, deszcz w Cisnej
Koła aut się ślizgają
Wycieraczki smutno w deszczu łkają
Kropel głuchy rytm stuka w moje drzwi
Pasjans, który stawiam dziś od rana
Znów nie wyszedł mi

Spośród wielu bzdur
Które niosą stada chmur
Ja lubię deszcz, deszcz w Cisnej
Na krzyżówce przysiadł ptak
Widać jemu też nie w smak
Taki deszcz, deszcz w Cisnej
Czy kto deszcz taki widział
Noe z Arką by mi się przydał
Kropel głuchy rytm stuka w moje drzwi
Pasjans, który stawiam dziś od rana
Znów nie wyszedł mi

Spośród wielu bzdur
Które niosą stada chmur
Ja lubię deszcz, deszcz w Cisnej
Z każdą większą kroplą dżdżu
Coraz lepiej jest mi tu
Kiedy deszcz, deszcz w Cisnej
Koła aut się ślizgają
Wycieraczki smutno w deszczu łkają
Kropel głuchy rytm stuka w moje drzwi
Pasjans, który stawiam dziś od rana
Znów nie wyszedł mi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz