Bodzio - Jan Wołek

Maryla Rodowicz - Bodzio

Jan Wołek

Moja mama każe mi się bawić z Rysiem
Niechby mama spróbowała z Rysiem sama
Ja się nie chcę bawić z Rysiem
Ani lalką, ani misiem
A w ogóle, mamo, z Rysiem nudzi mi się

Ja chcę do Bodzia, chcę do Bodzia
No bo w modzie są najbardziej teraz Bodzie
Choć coś stoi na przeszkodzie
Ja się będę bawić z Bodziem
No bo z Bodziem żyję w zgodzie
On wierzga i nie bodzie
Ja chcę z Bodziem, ja chcę z Bodziem...


Tata mówi: Idź pobiegaj trochę z Anką
Nie wie tata, jak ta Anka szybko lata
Ja się nie chcę bawić z Anką,
Piłką Ani też skakanką
A w ogóle Anka lubi tylko Janka

Pyta dziadzio, jak mi się podoba Tadzio
Z tym kolegą ja niewiele mam wspólnego
Bo zabawa każda z Tadkiem
Jakimś kończy się wypadkiem
Dla mnie towarzystwo Tadka żadna gratka

Babcia mówi, że jej się podoba Adam
Do Adama to by chętnie poszła sama
Babcia mówi, że ten Adam
Jest szczególnie miły dla dam
Co mi Adam, w nim nadziei nie pokładam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz