Charleston nastolatków - Włodzimierz Patuszyński


Filipinki
Charleston nastolatków


Włodzimierz Patuszyński

Moja mama nie wie, co to jazz
Moja mama nie wie, kto to jest
Brenda Lee, Doris Day
Tommy Steele, Hallyday
Spytasz – Grek, spytasz - Włoch
Trafia kulą w płot

Oklepane to nie znaczy, że
Dobra mama bardzo mało wie
Bo gdy dziś nowy świat
Wraca szał dawnych lat
Mamę swą prosisz rad nie rad

Mamo, mamo, naucz nas
Mamo, zatańcz chociaż raz
Jak to, chyba dobrze wiesz
Fakt to, że tańczyłaś też

Moja mama zna charlestona pas
Moja mama dobre serce  ma
Szuka więc starych płyt
Słychać już znany rytm
Charleston, charleston
Płynie ze wszystkich stron

Nasze mamy muszą uczyć nas
Taki mamy dziwny trochę czas
Mody krzyk każe nam
Słuchać znów naszych mam
No bo cóż, nie potrafisz sam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz