Dwudziestolatki - Włodzimierz Patuszyński

Maciej Kossowski
Dwudziestolatki

Włodzimierz Patuszyński


Ja mam dwadzieścia lat
Ty masz dwadzieścia lat
Przed nami siódme niebo
Dziś nie potrzeba więcej nam do szczęścia
Chyba już nic
Ja mam dwadzieścia lat
Ty masz dwadzieścia lat
Cóż więcej nam potrzeba
Dwudziestolatkom zawsze
w pas się kłania
Świat cały świat!

Dwudziestolatki
Dwudziestolatki
To ja i ty!
To ja i ty!
Zapytaj ojca zapytaj matki
Jakie się wtedy ma sny!

Ja mam dwadzieścia lat
Ty masz dwadzieścia lat
Nie będzie nigdy więcej
Bo zakochani zawsze mają
Tylko dwadzieścia lat!

Dwudziestolatki
Lubią kino
Dwudziestolatki
Lubią teatr
Dwudziestolatki
Lubią słońce
Dwudziestolatki
Lubią gwiazdy
Dwudziestolatki
Lubią tańczyć
Dwudziestolatki
Madisona
Dwudziestolatki
Charlestona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz