Gdy mi ciebie zabraknie - Kazimierz Winkler

Hanna Rek, Ludmiła Jakubczak - Gdy mi ciebie zabraknie

Kazimierz Winkler

Gdybyś wiedział, o czym myślę, kochany
Kiedy płyną łódki gwiezdnej flotylli
Nie, nie pytaj mnie, nie pytaj oczami
Bo nie powiem ci, że myślę o chwili

Gdy mi ciebie zabraknie
Gdy zabraknie mi ciebie
Jak w godzinie ostatniej
Śladu słońca na niebie
Jak snu w noce głębokie
Niby morza bez dna
Gdy podchodzą do okien
Zimny księżyc i mgła

Gdy mi ciebie zabraknie
Jak powietrza i światła
Co wybierze, któż zgadnie
Ma tęsknota niełatwa
Czy się odda wspomnieniom
Zasuszonym jak kwiat
Czy czerwoną jesienią
Pójdzie sobie przez świat

Może myśleć o tej chwili nie warto
Przecież sam się nazywałeś mym cieniem
Niech zostanie niesprawdzoną już kartą
Co by było, gdybyś odszedł ode mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz