Tylko raz - Quien Sera - Sway


Pedro Infante - Quien Sera, Ludmiła Jakubczak - Tylko raz

Jerzy Michotek

Prosił pocałuj tylko raz
Tylko raz, tylko raz
Żal mi go było chcesz to masz
Chcesz to masz, chcesz to masz
A on od nowa jeszcze raz
Tylko raz, tylko raz
Tak mnie zamęczał dłuższy czas
Dłuższy czas, dłuższy czas

Niby nic lecz nie dajcie się zwieść
Przyzwyczai się człowiek i cześć
Potem choćbyś się bronił jak lew
To już wejdzie ci w krew

Poradźcie teraz proszę was
Proszę was, proszę was
Jak nie powtarzać jeszcze raz
Jeszcze raz, jeszcze raz

Choć to rozumie każdy z nas
Każdy z nas, każdy z nas
Że raz to znaczy jeden raz
Tylko raz, tylko raz

Czy mam płakać, czy złościć się mam
Jeden całus i masz taki kram
Bo on mówi, że kocha mnie,
Lecz właśnie w tym cała rzecz

Że choć go proszę, on jak głaz
On jak głaz, on jak głaz
Chce mnie całować tylko raz
Tylko raz, tylko raz
Któż to całuje tylko raz
Tylko raz, tylko raz

Escuela De Vagabundos - 1955

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz