Karuzela - Ludwik Starski

Jeszcze jedna niedzielna piosenka, wprawdzie w poniedziałkowy poranek, ale niech tam. Wczoraj, przy okazji majówkowych wspomnień, zaczęłam oglądać właśnie "Irenę", a potem słuchałam sobie jeszcze długo Marii Koterbskiej, a potem szukałam na YT "Karuzeli", a że nie znalazłam akurat tych nagrań, to sobie zmontowałam sama.  Porywająca piosenka i porywająca Maria! Karuzella, karuzella...

Maria Koterbska
Karuzela

Ludwik Starski

Taki tłum jak tu
Taki szum jak tu
To tradycja stara jak świat
O śmiech tu lżej
Więc się śmiej i śmiej
Młodszy jesteś tu o wiele lat

Karuzela, karuzela
Na Bielanach tak co niedziela
Śmiechu beczka i wesela
A muzyczka, muzyczka niech gra

Jak przyjemnie
Gdy świat kręci się wokoło
Świat cały, ty i ja
Jak przyjemnie
Że jeszcze tych niedziel
Przed sobą tyle mam

Karuzela, karuzela
Na Bielanach co niedziela
Świątek-piątek czy niedziela
Karuzela, karuzela.
Na Bielanach co niedziela
Karuzela, karuzela...

Irena do domu - 1955

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz