Kostka cukru do kawy

Znalazłam tę piosenkę, gdzieś na chorwackiej stronie, w odległych czasach, kiedy nie było jeszcze YouTube i tak mi spodobała, że słucham jej do dzisiaj z wielką przyjemnością. Na szczęście nigdzie jej nie zawieruszyłam, bo zdarza mi się zgubić jakieś pliki przy zmianie komputera (od czasu „Kocki” mam już czwarty komputer). Piję więc sobie drugą dzisiaj kawę, słucham Stavrosa, a potem całkiem spokojnie wypiję trzecią.

Kocka šećera (Kostka cukru)
Jasmin Stavros & Jole


Možda se istopi blato s mojih cipela
I noge zahvale na cestama
Ali se nesmirim do zadnjega
Možda se operu laži skupa s plahtama
Ujutro budem bolji čovjek ja
Ne sjeti se od jučer onoga
Dodaj mi, dodaj kocku šećera

Došla je i noć je po njoj ime dobila
Na meni poljupce je gasila
Molio sam je da ne pretjera
Došla je, zvjezde iz očiju je prosula
A tebe nije ni spomenula
A tebe nije ni spomenula
Dodaj mi dodaj kocku šećera

Crna kava mene pije,
Mjesecima gorka mi je
Jutrima, jutrima teško mi je
Crna kava gorka mi je
Ona svoju s tobom pije
Jutrima jutrima sanjam da je skuhala
Slatku kako volim ja

Duša se, ko malo dijete njoj veselila
Kako si mogao sa njom kad znaš
Uvijek smo bili kao brata dva
Rekla je, samo se jednom živi ne bih ja
Ne bi propustila te nizašta
Pometi riječi s tvojih usana
Daj mi dodaj kocku šećera

S kim ujutro kafu pijes - Jasmin Stavros

Kako si mi draga
sto mi radis sad
treba li ti stogod
il' sretna si ko' nikad
Dal' si jos onako
lijepa ko' i prije
dal' za necim zudis
il' sada imas sve

S kim ujutro kafu pijes
dal' te nova ljubav grije
dal' je dobar prema tebi
samo kazi ako nije
dal' je dobar prema tebi
samo kazi ako nije

Sjetis li se katkad
nasih radosti
il' me smatras greskom
svoje mladosti
Dal' si jos onako
lijepa ko' i prije
dal' za necim zudis
il' sada imas sve

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz