Powiedz jak mnie kochasz - Franciszek Walicki


Helena Majdaniec
Powiedz jak mnie kochasz


Jacek Grań (Franciszek Walicki)

Kocham ciebie tak, jak śnieg kocha zimę
Kocham ciebie tak, jak wiatr kocha lato
Kocham ciebie tak, jak las kocha drzewa
Ale ty chyba mnie nie kochasz tak

Nie wiem czy ty mnie kochasz, czy lubisz
Nie wiem czy ty mnie kochasz, czy nie
Czy kochasz mnie

Powiedz tylko, czy jest ktoś, kogo kochasz
Powiedz tylko, czy ktoś tak kocha ciebie
Powiedz miły, czy jest ktoś, o kim myślisz
Tak jak ja o tobie ja myślę wciąż

Powiedz, czy ty mnie kochasz, czy lubisz
Powiedz, czy ty mnie kochasz, czy nie
Czy kochasz mnie

Kocham ciebie tak, jak ptak kocha przestrzeń
Kocham ciebie tak, jak noc kocha gwiazdy
Kocham ciebie tak, jak dzień kocha słońce
Ale ty chyba mnie nie kochasz tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz