Rajski deser - Agnieszka Osiecka

Marek Grechuta
Maryla Rodowicz
Rajski deser


Agnieszka Osiecka

A ciebie chcę mieć na deser
A ciebie chcę mieć na potem
Zachowaj dla mnie obrączkę
I ocal dla mnie niecnotę...

A ciebie chcę mieć po wszystkim
A ciebie chcę mieć na końcu
Wyląduj ze mną w pokorze
Na mym ostatnim słońcu

A czy nam dzisiaj słońca brak
Wiary brak, woli brak
Dlaczego mówisz wiele tak
Lub zdanie przerywasz w pół słowa
W pół nocy, w pół dnia

Bo ciebie pragnę, dziewczyno
Tym piękniej może i dumniej
Że mi bez ciebie dni płyną
Niestrasznie ani niechmurnie...

Ja ciebie chcę w nieładzie
Ja ciebie chcę w gorączce
Nim ranne wstaną zorze

Ja ciebie chcę po wszystkim
Ja ciebie chcę na końcu.
Wyląduj ze mną w pokorze
Na mym ostatnim słońcu

A ciebie chcę mieć na deser
A ciebie chcę mieć na potem
I ocal dla mnie niecnotę...

Obraz: Stefan Georgiev

1 komentarz: